Budovat firmu je výzva. Budovat firmu, která šlape do rytmu vlastního bubnu, je úžasné dobrodružství. Zvlášť, když vyrábíte produkty ze segmentu nejhustších komerčních masáží, produkty, které jdou právě proti zavedeným zvyklostem, a vašimi zákazníky se tak stávají téměř výhradně ti, kteří si už odpověděli na své PROČ.
Nataša je zakladatelkou společnosti TIERRA VERDE s.r.o., výrobce ekodrogerie značky Yellow & Blue (žlutá + modrá = zelená), jedné z nejinovativnějších firem v oboru šetrných čistících prostředků v naší části světa. Staví na filozofii tzv. “chemického minimalismu". Smyslem existence firmy je mimo jiné pomoci lidem prát, mýt a čistit tak, aby to prospívalo jejich zdraví a planetě. V obecnějším smyslu se pak vědomě rozhodovat, co nakupují a spotřebovávají. K jejím projektům patří i značka Born Again, jedna z mála, která v ČR staví na principech “Cradle-to-cradle". Populární jsou i jejich kurzy “Alchymie ekopraní".
Nataša prožila část života v Kanadě, kde mimo jiné vystudovala mezinárodní obchod. Když se pak vrátila domů, všimla si, že septik u jejího domu prosakuje do zahrady. Došlo jí, že vše, co vylije do odpadu, skončí v záhonu se zeleninou. Jednak si tím otravuje jídlo a jednak použitými chemikáliemi zabíjí všechny bakterie, které by jí normálně účinně pomáhaly likvidovat odpad. Více o Natašiných názorech na svět a podnikání např. zde: Uklidit se dá dobře i s octem a sodou.