Za vodu balenou v PET lahvích utratí Češi sedm miliard korun ročně. Mnozí reklamní mágové se shodují na tom, že je to jeden z velkých úspěchů polistopadové reklamy. A též jeden z největších blafů. Voda z českých a slovenských kohoutků je totiž minimálně tak kvalitní, či spíše kvalitnější, než voda z PET lahví. Navíc neobsahuje karcinogenní ftaláty, neprodukuje tuny zbytečného CO2 a dalších škodlivin potřebných k výrobě, přepravě, skladování, prodeji a zpracování obalů a balené vody. Jak se vrátit k tomu, abychom pili opět bezobalově?
Zuzana pod záštitou British Council spoluzaložila občanské sdružení Česko pije z vodovodu, jehož Vodní bar obrazil skoro celou republiku. Také díky němu si dnes už můžete ve spoustě restaurací v klidu objednat vodu z kohoutku. Zuzana ale měla pocit, že vodovodě něco chybí, že není dost sexy. Přišla tedy s nápadem na ZAZA - první bioplastové a personalizovatelné lahve na trhu. Slibuje si, že díky ZAZA bude lidi bavit pít vodu z kohoutku a že to bude dokonce trendy. Zkrátka ekologická myšlenka v líbivém podání. Startup se 20.5.2015 otevře světu na crowdfundingovém portálu Kickstarter.
Propagátorka udržitelné spotřeby a bojovnice proti plastovému odpadu, která chce se svým startupem dobýt svět. Už jako studentka Ochrany životního prostředí na Přírodovědecké fakultě cítila nutkavou potřebu něco dělat. Ničilo ji totiž jen poslouchat, kolika problémům lidstvo čelí a kde všude devastuje přírodu. ZAZA je toho výsledkem.